Alla inlägg den 18 september 2013

Av Therese Källman - 18 september 2013 20:23

Ja igår vart de 15 h jobb och idag blev de 11 h :) helt sjukt vad kul det är på jobbet, så fruktansvärt tacksam för jag fick den här tjänsten som merch!

Nog om de nu, för denna blogg är bara tänkt att det ska handla om min träning och mat!

Idag blir det ingen träning känner jag måste vila har så ont i behinnorna stålhätta och betonggolv är ingen höjdare! Men men det är väl en vanesak så det blir nog bra sen.

Åt en massa godis och rökte igår inge vidare... Likadant idag fuck det! så ikväll blir det kvällsmys med Jonas med surdegsbröd, munk, tiramisu, avokadoröra. Jag vet onyttigt och dumt MEN jag känner de behövs , alltså själva mysgrejen har jobbat så mycket så de känns som vi aldrig ses :( så åker han bort i helgen. Likadant är det kick off på lördag med jobbet så då blir det alkohol och massa mat. Men sen fan får. Det vara nog med både alkohol, cigg och fet mat. Likadant nästa vecka ska jag skaffa gymkort så då blir det stenhård träning :) till sommaren ska jag ha abs så är det och jag kommer fixa det! B

Presentation

Hej mitt namn är Therese jag är 23 år. Mitt mål är att sätta tjejklassikern nästa år och vilket jag ska! Jag kan varken åka skidor eller simma bra så detta kommer bli en riktig utmaning men rolig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skidor


Ovido - Quiz & Flashcards